GRAŠO 20 -novi
Na tej strani vam bom na kratko predstavil našo družinsko barčico in sicer barko naziva Grašo 20 - novi, izdelek podjetja Grašo iz Pule (Hrvaška), katerega kontaktne podatke najdete na njihovi internetni strani http://www.graso.hr/
Najprej naj pojasnim zakaj sem se sploh odločil narediti to neuradno stran in predstavitev barke...
Vse to počnem predvsem zato, ker ob kupovanju te barke, ker razen teksta na http://www.big-game-adria.com/hr/graso20.htm nismo našli nobenega pametnega članka ali fotografij, kar bi nam zagotovo bilo v veliko pomoč pri nakupu te, sedaj lahko to potrdim, kakovostne in prijetne barčice, ki nam nudi veliko užitkov na vodi.
TEHNIČNI PODATKI:
-dolžina prek vsega: 6,9m
-dolžina trupa: 5,99m
-širina trupa: 2,55m
-ugrez: 0,65m
-izpodriv: 1800kg
-rezervoarji: 2x110l za gorivo, 1x 70l za vodo
-pogon: Yanmar , 2.0 turbodiesel, 125HP; max. hitrost cca 21nmph
DODATNA OPREMA NA NAŠI BARKI (in razlog odločitve za nakup):
-komplet teak; predvsem zaradi varnosti (ni zdrsov na plastiki), plemenitejši izgled barke,
-bow thruster; zaradi lažjega manevriranja ob privezovanju (izkazalo se je za must-have opcijo, ob pristajanju z bočnim vetrom si ne predstavljam kako bi shajali brez tega). Z uporabo potisnika (thrusterja) lahko z barko ena sama oseba pristane povsem brez dodatne pomoči,
-hardtop in tenda; za senco ob soncu in zaščito pred dežjem ter podaljšanje plovne sezone,
-električni hladilnik; če že za drugega ne vsaj za hladno vodo za gašenje žeje...,
-WC; pač, wc...,
-tuš na krmi; za tuširanje po kopanju v slani vodi, za splakovanje ribiške in druge opreme ter nenazadnje za čiščenje barke,
-...
UPORABA:
Barko sami uporabljamo za dnevne izlete na bližnje ali manj bližnje obale, športni ribolov (Big Game, mala panula,...).
Na barki lahko dovolj udobno prespijo trije ljudje, recimo družina z enim otrokom ali podobno...
V sezoni 2006 smo z barko prepluli slabih 100ur, zato lahko spodaj napišem nekaj prednosti in slabosti te barke.
V bistvu smo sami iskali barko, ki naj bi ustrezala predvsem prvi in drugi postavki, ki so v nadaljevanju navedene pod prednostimi.
PREDNOSTI BARKE:
-varnost in zanesljivost (zanesljiv dizel gorivo, notranji motor, toga os, zaščitena elisa)
-enostavno upravljanje, kjer jo obvlada ena sama oseba (obvezna pozicija s spiska dodatne opreme naj bo premčni bočni potisnik "bow thruster")
-mirna plovba tudi ob malce večjih valovih,
-simpatična nevpadljiva barka "retro" videza,
-sprejemljiva cena,
-zadovoljiva kakovost izdelave.
SLABOSTI:
-ob maksimalni hitrosti mora pogovor med posadko zaradi takrat glasnega motorja potekati na malce višji jakosti (koneckoncev je enako tudi na "feretiju" za +500.000 EUR),
-pri hitrostih nad 18 nmph se premec dvigne in je pregled iz polsedečega položaja zmanjšan, voditelj mora sedeti bolj vzravnano,
Toliko zaenkrat. Ko bom imel več časa bom dopisal še kak vtis!
Za vse, ki vas nakup te barke zanima pa lahko zatrdim da smo mi z njo zadovoljni in jo brez zadržkov priporočamo tudi drugim, ki se ozirate za plovili te kategorije.
Spodaj vam podajam še nekaj malega fotografij s kratkimi komentarji.
Lep pozdrav!
Gregor Koritnik
slika1: pogled na s kobilico in lokom zaščiteno eliso, s katero zadeti ob kakšen kamen na vezu je res umetnost. POHVALNO!!
slika2: splavitev smo opravili kar z avtoprikolice
slika3: barka v izpodrivni vožnji
slika4: barka ob glisiranju (pogled od daleč)
slika5: barka ob glisiranju (pogled od blizu)
slika6: še eno glisiranje
slika7: pa še eno glisiranje
slika8,9,10: pogled od zgoraj
slika11, 11a: "kapitanovo delovno mesto"
slika12: kontrolna plošča, ki prikazuje minimalne, a vse za varno upravljanje barke potrebne parametre!
slika13: DSC postaja in stikalna plošča
slika14: električni sidrni vinč
slika15: notranjost barke
slika16: motor
slika17: tudi to je možno s to barčico...